Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Friday, July 30, 2004



آخر هفته پر ماجرا

فستیوال سرگرم کننده و دیدنی کاریبانا که یکی از بزرگترین و مهمترین جشن های فرهنگی و هنری قومیت های آمریکای لاتین در کاناداست و از دو هفته پیش آغاز شده، این ویکند به اوج خود می رسد و روز شنبه رژه معروف خود را – با شرکت رقاص های مرد و زن با لباسهای بدن نما و آرایش با پر و رنگ و آذین بندی های پر زرق و برق- در ساعت 10 صبح در محل اگزیبیشن پلیس شروع می کند و بعد از اجرای نمایش و رقص وارد بلوار لیک شور می شود و در مسیر غرب این خیابان تا فاصله 3.6 کیلومتری مبداء به به رقص و پایکوبی خواهد پرداخت و برنامه را در ساعت 6 عصر به پایان خواهد برد.

بهای بلیط برای تماشای نمایش در اگزیبیشن پلیس برای بزرگسالان 12$ و برای بچه ها 5$ است و طبعا در امتداد خیابان رایگان است.

ضمنا در ادامه این جشن در روزهای یکشنبه و دوشنبه در جزیره الیمپیک – از مجموعه جزایر تورنتو- فستیوال هنر و موسیقی و رقص و اجرای نمایشات کمدی ونیز خوراک آمریکای لاتین از ساعت 12 ظهر تا 8 شب برگزار می شود. بهای بلیط ورودی برای بزرگسالان 12$ و برای بچه ها 10$ است.

فری – قایق حمل مسافر- از ایستگاه "مترو فری ترمینال" واقع در پای خیابان "بی" به جزیره تردد می کنند. بلیط فری برای بزرگسالان 6$ و برای اطفال 2.5$ است. ضمنا اگر کمی زودتر در محل حاضر باشید بهتر است چون احتمالا حوالی ظهر صف فری طولانی می شود.

Saturday

Exhibition Place
Toronto, Ontario
M6K3C3
Tel: 4162633600

Sunday and Monday

Toronto Olympic Island
Metro Ferry Terminal at the foot of Bay Street

شاد و پیروز باشید



Link to this log     لینک به این نوشته - 9:14 a.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................



Tuesday, July 20, 2004


 
فستیوال رنسانس انتاریو
 
اگر به دیدن دهکده ای با معماری قرن شانزدهم اروپا –اسپانیا- و مردمی ملبس به روش آن زمان و تماشای شوالیه های زره پوش و مانوور و نبرد آنها با نیزه علاقه مندید، می توانید برای دیدن این فستیوال در روزهای شنبه و یکشنبه از 24 جولای تا 5 سپتامبر به مکان برگزاری آن مراجعه کنید.
 
صنایع دستی با طرح و نقش های آغاز دوران رنسانس، شمشیر و خنجر و زره، تابلوهای نقاشی و دیوار آویزهای تزیینی، شیشه گری سنتی، چرم دوزی، و تراش چوب و کنده کاری، در کنار غرفه های متعدد غذا برای بزرگسالان و اطفال و اسب سواری رایگان برای کودکان، می تواند یک روز بیاد ماندنی را برای شما و خانواده تان به ارمغان آورند.
 
برای دیدن نقشه محوطه می توانید اینجا کلیک کنید. برای دیدن نقشه راهها و توضیحات لازم برای پیدا کردن مکان فستیوال اینجا کلیک کنید.
 
بهای بلیط برای بزرگسالان 12$ و برای اطفال زیر دوازده سال رایگان است. پارکینگ نیز موجود و رایگان می باشد.
 
شاد و پیروز باشید.   
    



Link to this log     لینک به این نوشته - 2:36 p.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................



Thursday, July 08, 2004

تابستان و تفریحات رایگان – یا ارزان- برای مهاجر تازه وارد

تابستان را دریابید ای دوستانی که تازه تشریف آورده اید و ملاحظات مالی – لااقل تا زمانی که شغل پیدا کنید – دستتان را در خرج کردن برای تفریح محتاط کرده.

برنامه های متعددی در سطح شهر وجود دارند که با یک بلیط تی تی سی می توانید به دیدن آنها بروید و آخر هفته خود را شاد و سرگرم کننده کنید. درست است که الان تمام فکر و ذکر شما پیدا کردن شغل مورد نظرتان یا گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد علاقه تان است، اما زمان برای شما صبر نمی کند و بزودی پاییز کوتاه و پر بارش و بعد از آن زمستان طولانی و پر برف شروع می شود و دلتان برای چنین روزهایی تنگ می شود!

برای دیدن برنامه هایی که در سطح شهر وجود دارند می توانید به سایت تی تی سی یا سایت رسمی شهر تورنتو مراجعه کنید و لیست برنامه های تابستانی شان را ببینید. رژه مردم آمریکای جنوبی – کاریبانا- انواع برنامه های تردستی و نمایش خیابانی و کنسرت در میادین شهر از این دسته برنامه ها هستند.

نیز می توانید با پرداخت کرایه ای ناچیز بلیط رفت و برگشت به جزایر تورنتو واقع در دریاچه انتاریو را بخرید و ناهار خود را نیز با خود ببرید و از هوای عالی و سرسبزی این جزایر لذت ببرید و کلی هم سر بسر غاز ها و قوها و اردک ها و مرغان ماهیخوار مهاجر و غیر مهاجر بگذارید (توصیه می کنم یه مقداری نان با خود داشته باشید تا به مرکز توجه تمام پرندگان جزیره تبدیل بشوید).

سعی کنید از روزهای خوب و آفتابی آخر هفته استفاده کنید.



Link to this log     لینک به این نوشته - 9:27 a.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................