Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Tuesday, November 04, 2003

درمان با اندیشه سازنده – قسمت پنجم

بیماری های مورد بررسی امروز:

آبریزش بینی
خط فکری مولد این عارضه: گریه درونی. احساس قربانی بودن.
آنچه باید بخود بقبولانید: من تصدیق می کنم و می پذیرم که خود، قدرت خلاق جهانم. اکنون آگاهانه
کامروایی از زندگیم را بر می گزینم.

اسپاسم (گرفتگی عضلات – رگ به رگ شدن)
خط فکری مولد این عارضه: انقباض اندیشه ها به علت ترس. خشم و مقاومت. عدم علاقه به حرکت در
یکی از مسیرهای زندگی.
آنچه باید بخود بقبولانید: من رها می شوم و می آسایم و رها می کنم. من در زندگی ایمن هستم. می دانم که
فرایند زندگی تنها مرا به سوی والاترین خیر و صلاحم می کشاند. من در آرامشم. می آسایم و می گذارم
ذهنم آرام باشد.

Yeast Infection
خط فکری مولد این عارضه: انکار نیاز های شخصی. عدم حمایت از خویشتن.
آنچه باید بخود بقبولانید: اکنون با شادمانی و عشق حمایت از خود را برمی گزینم.

قارچ انگشتان پا
خط فکری مولد این عارضه: احساس ناکامی. عدم پذیرش جریان زندگی. احساس ناتوانی برای
پیشرفت آسان.
آنچه باید بخود بقبولانید: من خود را دوست دارم و تایید می کنم. به خود اجازه پیشروی می دهم.
حرکت کردن خطری ندارد.


قدم نخست – آنچه معتقدم – ادامه بحث ...

نقطه اقتدار همواره در لحظه حال است.
همه رویدادهایی که تا این لحظه از عمرتان تجربه کرده اید، آفریده اندیشه ها و اعتقادهایی بوده است که در
گذشته داشته اید. حاصل اندیشه ها و واژه هایی که دیروز و هفته پیش و ماه گذشته و پارسال و بسته به سنی
که دارید – ده، بیست، سی، چهل، یا چندین سال پیش- بکار می بردید.
هر چند که این گذشته شما بوده است، اما گذشته تمام شده و پی کار خود رفته است. آنچه در این لحظه اهمیت
دارد این است که اکنون چه چیزی را برای اندیشه و اعتقاد و بیان خود، انتخاب می کنید. زیرا این اندیشه ها
و اعتقاد ها و سخن ها، آینده شما را خواهند آفرید. نقطه اقتدار شما در همین لحظه حال است، و همین لحظه
حال، تجربه های فردا و هفته ها و ماهها و سالهای آینده شما را می آفرینند.
اکنون به فکری که در این لحظه در سر دارید توجه کنید و ببینید که مثبت است یا منفی؟ آیا می خواهید که این
اندیشه، آینده شما را بسازد؟ به هر جزء اندیشه خود بها بدهید و هوشیار باشید.

ادامه دارد ...

تندرست و توانگر باشید...



Link to this log     لینک به این نوشته - 8:31 p.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................