Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Friday, September 24, 2004



دیوید میلر، شهردار هنر پرور

شهردار تورنتو در مراسم افتتاح "هفته هنر" از طرح این سازمان برای "جشن بی پایان" از آغاز سال 2006 به بعد خبر داد.

در سالهای اخیر، برگزاری جشن ها و مراسم متعدد هنری – فرهنگی توسط و یا با حمایت شهرداری تورنتو با استقبال خوب مردم روبرو شده است و موجب افزایش تعداد و تنوع روزافزون این جشن ها گردیده است.

دیروز، پنجشنبه بیست و سوم سپتامبر، دیوید میلر در سخنرانی خود در میدان شهرداری – ناثان فیلیپس اسکوور – با شور و حرارت همیشگی اش به تشریح برنامه های در دست اجرا و طرح راه اندازی جشن های بدون انقطاع برای افزایش انعطاف فرهنگی و ترویج شادی و رنگ بخشیدن به زندگی روزمره ساکنان این شهر، پرداخت. وی گفت که دوره تاریکی (!) در این شهر به پایان رسیده و موقع آن است که نور و انرژی در شهر بیش از پیش جریان یابد.

افزایش جشن های رایگان و برنامه های تحت حمایت مالی، راه اندازی و توسعه ساختمان اپرای تورنتو و موزه انتاریو، دعوت از تمام گروههای زبانی و فرهنگی مقیم در شهر با توزیع مناسب برنامه های فرهنگی و هنری در محله های تورنتو، از جمله این طرح ها هستند که اکنون نیز در جریانند.

هوای خوب و ملایم دیروز به همراه آفتاب درخشان به افتتاحیه جشن هفته هنر با هنرمندی "سیرک دو سولی" جلوه بیشتری بخشید و شهردار هم با بخشی از نمایش همراهی کرد.

برای دیدن جزییات برنامه هفته هنر به این لینک مراجعه کنید.


ضمنا جشنواره انگور و شراب نیاگارا که از جمعه قبل در پارک مونته بلو در شهر سنت کاثارینز با حضور دهها غرفه متعلق به تاکستان های سرشناس انتاریو آغاز شده بود، تا غروب یکشنبه ادامه خواهد داشت. برای رفتن به این پارک باید بزرگراه "کیو ای دبلیو" را به سمت "نایاگرا فالز" ادامه بدهید و با استفاده از خروجی 47 وارد "آنتریو استریت" بشوید. (دقت کنید که فقط از این شماره خروجی استفاده کنید و اشتباها وارد خروجی مجزای دیگری برای خیابانی به همین نام نشوید). بعد از رسیدن به تقاطع خروجی با خیابان انتاریو به سمت راست (جنوب) ادامه مسیر بدهید و آنقدر ادامه بدهید تا پارک مونته بلو را در سمت چپ مشاهده کنید که چندین چادر سفیدرنگ در آن در کنار هم نصب شده اند (حدود 2.5 کیلومتر به سمت جنوب). برای پارک اتومبیل می توانید از پارکینگ بیمارستان (تقریبا مقابل پارک با هزینه 4$) و یا پارکینگهای دیگر در کوچه های اطراف استفاده کنید که بعضی در روزهای آخر هفته رایگان و بعضی دیگر با تخفیف کار می کنند.

غرفه های فروش غذا و دسر هم وجود دارند و چندین چادر در محوطه حاشیه پارک به فروش صنایع دستی و مربای خانگی و آثار هنری و ... مشغولند. برای سرگرمی کودکان نیز امکاناتی در نظر گرفته شده است.

برای دیدن تصاویر این جشن در سال گذشته به این لینک مراجعه کنید.

آخر هفته خوبی داشته باشید و برای سلامت خودتان و دیگران از "درینک اند درایوینگ" پرهیز کنید.



Link to this log     لینک به این نوشته - 11:42 a.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................