Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Thursday, March 17, 2005



تبلیغات اتومبیل

حتما شما هم تا کنون ده ها تبلیغ برای مدل های مختلف اتومبیل های آماده فروش در تلویزیون های کانادا دیده اید.

وجوه مشترک آنها:
تصاویر دستکاری شده دیجیتالی برای زیباتر نشان دادن خودرو در کنار به اغراق کشانیدن قابلیت های فیزیکی آن – در حدی که از جانب رقبا به جرم دروغگویی به دادگاه کشانده نشوند – به انضمام تاکید بر شرایط ایمنی و خدمات بعد از فروش.

وجه افتراق آنها:

اتومبیل سواری آمریکایی:

شکستن دیوار صوتی، ویراژ در جاده های پر پیچ خم در یک سانتیمتری لبه پرتگاه، گاز بستن به جان ماشین در حد انفجار موتور دستکاری شده تقویتی و به هوا بلند کردن کلی گرد و خاک و همزمان با آن نشان دادن یک خط یادداشت ریز در پایین صفحه به این مضمون که این اتفاقات دارد در یک مسیر بسته با هنرمندی یک راننده حرفه ای اتفاق می افتد و شما نباید این وحشی بازی ها را در خیابان و جاده امتحان کنید!

جالب اینکه پلیس آمریکای شمالی با اضافه سرعت شوخی ندارد و جریمه های تخلف از محدودیت های سرعت شهری – سقف 40 کیلومتر در ساعت در منطقه مسکونی، 50 کیلومتر در خیابان اصلی بدون تابلوی سرعت و 60 کیلومتر در ساعت در خیابان های اصلی بشرط وجود تابلوی سرعت، 80 کیلومتر در ساعت در جاده های فرعی (بشرط وجود تابلوی سرعت) و 100 کیلومتر در ساعت در بزرگراه ها – می تواند منجر به باطل شدن دایمی گواهینامه رانندگی شخص و حتی به زندان افتادن او بشود!

اتومبیل سواری ژاپنی:

اسلوموشن خرامیدن اتومبیل - واکس خورده با سه بار پولیش ماشینی زیر نور پروژکتور سفید با فیلتر مه آلود رقیق - در خیابان و لانگ شات مردم با دهان های باز. دوربین ترجیحا از ارتفاع پایین تصویر می گیرد تا عظمت اتومبیل در تصویر چند برابر شود. جای زیاد در صندوق عقب. مصرف کم. و البته حضور اطفال در صندلی عقب و اینکه ما چقدر جمع و جوریم و توی هر سوراخ سمبه می توانیم پارک کنیم یا از هر معبر تنگی می توانیم رد بشویم.

اتومبیل سواری کره ای:

آهای مردم ما پوز همه دنیا را در ایمنی زده ایم. از پنج ستاره استاندارد ما شش تا و نصفی ستاره و دو تا صدآفرین گرفته ایم و فلان مجله – که احتمالا مال خودشان است – هم شاهد است! بعد گروه گروه جوان مدل بزک کرده می آیند و کلی قربان صدقه ماشین شان می روند. معمولا این اتومبیل را بیشتر در وضعیت ساکن یا اسلوموشن نشان می دهند. بعد همه کلی قسم و آیه می خورند که اتومبیلشان از تمام اتومبیل های دنیا بهتر است. آگهی با نشاندادن قیمتی غیر قابل باور از ارزانی پایان می یابد در حالیکه یک پارگراف یادداشت در مورد چند و چون و اما و اگر مربوط به این قیمت های غیر واقعی در سایز مورچه برای مدت دو ثانیه در پایین صفحه ظاهر می شود که تار و مبهم است و غیر قابل خواندن.

اتومبیل سواری آلمانی (به غیر از محصولات فولکس واگن):

یک صحنه از یک فیلم علمی تخیلی – ساینس فیکشن – که با کلی دستکاری گرافیکی دیجتالی روی مناظر واقعی طبیعت بوجود آمده. بعد تصویر اتومبیل در حال گازیدن – معمولا به خط مستقیم- روی این مسیر تخیلی، در حالیکه گوینده از کیفیت و دقت عملکرد سیستم ها صحبت می کند و معمولا هیچ اشاره ای به ضریب امنیت یا قیمت محصول نمی شود. از بچه ها معمولا در تصویر خبری نیست و جوانک ها هم پشت فرمان نیستند. این آگهی ها معمولا کوتاهترین آگهی ها هستند.

محصولات فولکس واگن:

همان تبلیغات اتومبیل های ژاپنی ولی با مدل های گلف و پاسات و جتا.


اتومبیل های انگلیسی (جگوار و لندرور):

شاید هر دو سال یکبار، یک آگهی چند ثانیه ای، فقط برای یک مدل، آنهم برای مدت کوتاهی یخش شوند.

شاد باشید.


Link to this log     لینک به این نوشته - 10:47 AM -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................