Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Friday, April 15, 2005

چند خبر فشرده

- گرانفروشی به خانم ها
انتاریو بدنبال تصویب قانونی است که از تبعیض در قیمت گذاری اجناس زنانه در مقایسه با اجناس مردانه جلوگیری کند: مدتهاست که خانم ها برای خرید مایحتاج خود در مقایسه با آقایان مبالغ بیشتری می پردازند. این را در مقایسه اقلام مشابه براحتی می توان دریافت. بطور مثال عطر های زنانه، دئودورانت های زنانه، خدمات آرایشگری، خشکشویی و علی الخصوص البسه زنانه – علیرغم فروش بهتر و تولید بیشتر- در مقایسه با نمونه های مردانه خود گرانترند. اگر همه چیز طبق طرح نمایندگان انتاریو پیش برود، این طرح در تابستان امسال به قانون تبدیل خواهد شد.

- تلویزیون همراه
در سرزمین عشاق تکنولوژی مدرن که هر روز نمونه جدیدی از ابزار پیشرفته با مصارف شخصی ظهور می کند نوبت به ورود تلویزیون های همراه رسیده. کمپانی های Rogers و Bell اعلام کردند که در یک طرح مشترک بزودی تلفن های همراه مجهز به تلویزیون را وارد بازار کنند. پیش بینی می شود این محصول مورد استقبال ویژه کسانی قرار بگیرد که با قطار شهری و بین شهری بین محل کار و خانه خود رفت و آمد می کنند.

- پارکومتر همراه
طبق طرحی که همزمان در انتاریو، ونکوور و دو استان دیگر آغاز شده است، پارکینگ هایی راه اندازی شده اند که کاربران را قادر می سازند قبض پارکینگ خودرویشان با گرفتن تنها یک شماره روی تلفن همراهشان بپردازند و بعدا از طریق تلفن همراهشان در جریان وقت باقیمانده و احیانا نزدیک شدن به خاتمه اعتبار باقیمانده از قبض قرار گیرند.
این طرح که کم کم فراگیر می شود، در حال حاضر در پارکینگهای زنجیره ای Imperial قابل استفاده می باشد. برای استفاده از این سرویس، کاربران باید در سایت مخصوص این خدمات ثبت نام کرده و مشخصات فردی، شماره کارت اعتباری و پلاک خودرو را ثبت کنند. به این ترتیب کاربران موقع پارک خودرو می توانند با گرفتن شماره تلفنی مشخص به مدت مورد نیازشان زمان بخرند و بعدا در صورت نیاز آنرا تمدید کنند و از مراجعه به دستگاههای پرداخت و یا بازگشت به پارکینگ برای خرید زمان بیشتر اجتناب کنند.


- صندلی ایمنی اطفال
امروز پلیس تورنتو در Fairview Mall اقدام به برگزاری برنامه آموزشی نصب صندلی ایمنی ویژه اطفال در خودرو های شخصی می نماید. این برنامه اولین بخش از اردوی کمربند ایمنی پلیس است که برای آگاهی شهروندان از اهمیت کاربرد درست این وسیله و نیز لزوم کاربرد همیشگی کمربند ایمنی به اجرا در می آید. برای دیدن زمانبندی و جزئیات بیشتر این طرح، اینجا کلیک کنید.



ویکند توپس!


Link to this log     لینک به این نوشته - 2:12 p.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................