Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Monday, October 15, 2007

چند خبر دست دوم

لیبرال ها برای یکدوره دیگر با اکثریت قاطع آراء دولت انتاریو را بدست گرفتند. حزب محافظه کار شکست بدی خورد، آنقدر که حتی رهبر این حزب در حوزه انتخابیه خودش مغلوب رقیب لیبرال خود گردید. ضمنا مردم به تغییر در روش انتخابات "نه" گفتند. دالتون مک گنتی – شخص اول انتاریو – برای تشکر از مردم طرحی را به پارلمان ارائه کرده است تا از سال آینده، سومین دوشنبه ماه فوریه را تحت نام "روز خانواده" تعطیل رسمی کند. لازم به ذکر است که ماه فوریه تنها ماهی از سال بود که تعطیل رسمی نداشت و هر چند در سرمای شدید این ماه کار زیادی با تعطیلات نمی شود کرد – جز ورزش های زمستانی – بهر حال یکروز تعطیل در هوای سرد می چسبد – خصوصا که به صرف آش رشته در کنار خانواده و دوستان طی شود!

طبق رسمی سالانه، دیروز حیوانات خانگی مردم توسط کلیسای انگلیکان سنت ماتایاس در تورنتو مورد تبرک قرار گرفتند! اگر هنوز سگ و گربه و موش خرمای منزل را متبرک نکرده اید مجبورید همینجوری نامتبرک تحملشان کنید تا سال بعد!

دانلد ترامپ، برج ساز تابلو و بی شخصیت و دلقک معاب معروف نیویورکی، کلنگ احداث برج جدید 57 طبقه ای را در منطقه تجاری تورنتو – downtown – به زمین زد. ظاهرا مگس پراندن بازار ساخت و ساز در آمریکا مشوق اصلی ترامپ در این امر بوده! این برج حاوی 118 آپارتمان (هر یک به قیمت 1.6 تا 1.9 میلیون دلار) و هتلی دارای 261 اتاق خواهد بود. طبق اعلام های قبلی قرار بود این هتل بیش از هفتاد طبقه داشته باشد اما بدلیل مشکلات فنی در ساخت تکنولوژی آسانسور هایی که بتوانند بیش از هفتاد طبقه را پوشش دهند، نزدیک به بیست طبقه از طرح قبلی کاسته شد. قرارست این برج در سال 2010 تمام شود. (نکته! وقتی آژیر آتش سوزی کشیده می شود، آسانسور ها از کار می افتند و می آیند طبقه همکف و هر کسی در هر طبقه ای باشد، باید با پله های اضطراری بیاید پایین و جانش را نجات بدهد. می توانید قیافه مالکی را که دو میلیون دلار پول داده و حالا دارد 50 طبقه را با پله می آید پایین مجسم کنید!

و آخرین خبر اینکه اعلام شد طبق نظرسنجی های غیر رسمی که توسط شورای شهر انجام شده "... اکثریت مردم تورنتو هنوز با طرح افزایش مالیات بر انتقال مالکلیت املاک، مخالف هستند..." یکی نیست به این نوابغ بگوید: بابا آی کیو! این دیگه آمار گرفتن هم داره؟

دیگر خبری نیست!
روز خوش!


Link to this log     لینک به این نوشته - 2:12 p.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

10  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................