Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Friday, June 20, 2008


ضمن تشکر از پشتیبانی دوستانی که اعتراضیه های خود را به آدرس بازرس کل سازمان بین المللی مهاجرت فرستادند و لطف کرده و یک کپی آنرا هم برای من ایمیل کرده اند از شما تقاضا می کنم که به صلاحدید خود در این اعتراض شرکت کنید تا این روند آزار رسانی روحی و تحقیر و توهین به مهاجر هایی که آخرین هفته های پیش از پرواز را می گذرانند متوقف شود.


و اما اگر لندد شده اید و پاسپورت ایرانی تان هم تاریخ اعتبارش تا شش ماه یا بیشتر جا دارد می توانید از تور های ارزان قیمت گردشی برای جزایر منطقه کارائیب استفاده کنید و با هزینه ای نازل یک یا دو هفته در یکی از هتل های متعدد این کشورهای قد و نیم قد با شام و ناهار و صبحانه و تنقل و نوشیدنی نا محدود از سواحل اقیانوس اطلس استفاده کنید و خستگی زمستان سنگین گذشته را از تن بزدایید.

از مزایای این نوع سفرهای استراحتی در منطقه کارائیب یکی مدت کوتاه پرواز آن در مقایسه با سفرهای اروپایی است (بین سه تا چهار و نیم ساعت) و اینکه در یک ناحیه زمانی است و ساعت خواب شما بهم نمی ریزد. ضمنا هزینه سفر سیاحتی در درون کانادا گاها از هزینه چنین مسافرت هایی بیشتر می شود.

کشور های توریست پذیر زیر، گویا از ایرانی های دارای کارت اقامت دایم کانادا ویزا نمی خواهند و کافیست شما تورتان رزرو کنید و چمدان ببندید:

باهاما ( تا 30 روز) فقط پاسپورت و کارت پی آر

جمهوری دومینیکن (تا 90 روز) – بجای ویزا یک Tourist Card به همراه روزرواسیون باید پر شود که یا توسط دفتر تور به مشتری تحویل داده می شود یا در فرودگاه توسط باجه مربوط به تور/خط هوایی یا در هواپیما. همراه داشتن پاسپورت و کارت پی آر الزامی است.

جاماییکا (تا 180 روز) – فقط پاسپورت و کارت پی آر

مکزیک – که البته جزیره نیست ولی در همان منطقه ساحل دارد- (تا 180 روز) – که علاوه بر پاسپورت و کارت پی آر و توریست کارت (که در هواپیما داده می شود) نیاز به سندی دال بر وضعیت مالی شما دارد:

گزارش حساب بانکی شما نشاندهنده اینکه لااقل 2000 دلار کانادا موجودی دارید و یا نامه از کارفرما مبتنی بر درآمد لااقل 500 دلار در ماه یا صورتحساب کارت اعتباری تان که نشان دهد لااقل هزار دلار اعتبار دارید. (این سند مالی را ممکن است مامور کنترل ورود از شما بخواهد و ممکن هم هست اصلا نخواهد)

برمودا (تا 180 روز) – فقط پاسپورت و کارت پی آر

کوبا (تا 30 روز) – پاسپورت و کارت پی آر و توریست کارت (که یا دفتر تور به شما می دهد یا در هواپیما تحویل می شود.

جالب است بدانید که کشورهای سوییس (تا 90 روز) و لیختن اشتاین (تا 90 روز – قوانین ویزای آن تابع قوانین کشور سوییس است) از دارندگان کارت اقامت دایم ویزا نمی خواهند. نیز گرفتن ویزای توریستی از انگلیس نیز دردسر کمی دارد.

با توجه به اینکه این قوانین ممکن است ظرف یکروز تغییر کنند حتما به وبسایت مربوط به کنسولگری یا سفارت آنها در اتاوا مراجعه کنید (می توانید رو اسامی کشور ها در این لاگ کلیک کنید) و قوانین مربوطه را چک کنید.

می توانید قیمت های تورها مربوطه را در این وبسایت ها بررسی کنید و تصمیم بگیرید:

itravel2000

Expedia.ca

SelloffVacations

ایام خوش


Link to this log     لینک به این نوشته - 12:45 p.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

49  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................