Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Tuesday, June 17, 2008

یک سوال از خواننده های وبلاگ

یکی از مهاجرینی که بتازگی لندد شده به من اطلاع داد که خانمی بنام محمودی که جلسه اطلاع رسانی و آموزش مهاجرهای کانادا را در سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) در تهران می گرداند در یکی از جلسات در مورد طبقه بندی حقوق افراد در کانادا گفته بوده که این طبقه بندی به ترتیب اهمیت به شرح زیر است:

1- بچه ها
2- زن ها
3- سگ ها
4- مردها

با توجه به اینکه این گفته صرفنظر از توهین به مقام انسان، مغایرت قاطع با قوانین کشور کانادا دارد و از دید هیچ نهاد بین المللی نیز قابل پذیرش نیست، من در نظر دارم تا بطور جدی پیگیر این موضوع بشوم و اگر این شخص واقعا چنین چیزی گفته او را از طریق سازمان بین المللی مهاجرت – که دفتر مرکزی اش در سوییس است- مورد توبیخ قرار دهم تا از این به بعد کسی فکر نکند زدن حرف من درآوردی و آوردن عقاید شخصی وسط واقعیت های اجتماعی یک کشور دیگر و مخدوش کردن دید مردمی که دارند بزودی راهی یک سرزمین دیگر می شود بدون حساب پس دادن باقی می ماند.

من طی یک ایمیل مراتب نگرانی ام را از وجود چنین مساله ای به اطلاع بازرس کل این سازمان رسانیده ام و این پاسخی است که دریافت کرده ام که ترجمه اش را در زیر آن آورده ام

Dear Sir / Madam,

I hereby acknowledge receipt of the enclosed e-mail.

In order to be in a position to follow up on this matter we shall be requiring direct first hand information on this incident from the immigration applicants to Canada who have in fact witnessed this incident. If you can provide the name(s) and contact particulars of the immigrant applicants to whom such communications have been directed then this would be appreciated. Alternatively, you may refer the persons wishing to submit a complaint directly to the IOM Office of the Inspector General.

Appropriate action will subsequently be taken.

Best regards,

Renate Held
Inspector General

جناب آقا / سرکار خانم

من بدینوسیله دریافت ایمیل شما را تایید می کنم.

برای اینکه قادر باشیم مساله را پیگیری کنیم باید اطلاعات دست اولی در مورد این رخداد و از جانب متقاضیانی مهاجرت به کانادایی که شاهد این موضوع بوده اند داشته باشیم. اگر اطلاعات تماس و نام متقاضیانی که چنین مطلبی به ایشان گفته شده را در اختیار ما بگذارید ممنون می شویم. همچنین می توانید از ایشان بخواهید که خود شکایتنامه ای به دفتر بازرسی کل اداره IOM ارسال کنند.

متعاقب آن اقدامات مناسب انجام خواهد شد.

با بهترین احترامات

رناته هلد
بازرس کل


لطفا اگر شما یا کسی از دوستان و آشنایان چنین چیزی شنیده یا دیده یا موارد دیگری را شاهد بوده با کامنت یا ایمیل به من اطلاع بدهد. من آدرس ایمیل واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این سازمان در سوییس را به شما می دهم و نمونه ای از متنی که برای یک شکایت رسمی لازم است در اختیارتان خواهم گذاشت.

منتظر همکاری دوستان هستم


Link to this log     لینک به این نوشته - 8:36 a.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

22  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................