Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Thursday, February 19, 2009

ایمان قلبی
تقریبا پنج سال پیش این ترانه رو برای بینندگان وبلاگ ترجمه کردم و لینک برای دانلد اون رو هم در لاگ قراردادم. از اون موقع تا حالا عده زیادی از دوستانی که با من در تماس بودند به کانادا آمده اند و هر یک راه ترقی و رشد خود رو پیدا کرده و پی گرفته اند و بالا تر رفته اند و لطف داشته اند و من را هم در جریان موفقیتشان قرارداده اند.
این ترانه در اصل موسیقی متن تیتراژ آخرین دسته از سریال استار ترک (پیشتازان فضا) است که احتمالا روی ماهواره چند قسمتی از اون رو دیده اید. بیشتر در موردش توضیح نمی دهم جز اینکه حرف دل مردمی است که با تلاش و برنامه ریزی مهاجرت می کنند و در سایه همین تلاش و دقت در برنامه هاشون موفق می شوند و ترقی می کنند.

برای دانلد این ترانه می توانید اینجا کلیک کنید



Faith of the Heart written by Diane Warren

It’s been a long road - Getting from there to here.
It’s been a long time, but my time is finally near.

And I can feel the change in the wind right now
Nothing’s in my way
And they’re not gonna hold me down no more
No, they’re not gonna hold me now

Chorus:
Cause I got faith of the heart
I’m going where my heart will take me
I got faith to believe. I can do anything.
I got strength of the soul
And no one’s gonna bend or break me
I can reach any star. I got faith. Faith of the heart.

It’s been a long night, trying to find my way.
Been through the darkness now I finally have my day.

And I will see my dream come alive at last
I will touch the sky
And they’re not gonna hold me down no more
No, they’re not gonna change my mind
Chorus

I’ve known a wind so cold. I’ve seen the darkest days.
But now the winds I feel are only winds of change.
I’ve been through the fire and I’ve been through the rain.


ایمان قلبی

راهی طولانی پیموده شد تا به مقصد برسم،
اما کنون زمانه از آن من می گردد،
و وزش کوران تغییر را درمی یابم،
هیچ چیز مانع من نخواهد بود،
و دیگر کسی را یارای بازداشتنم نیست ،
نه، دیگر مانع من نخواهند شد.

زیرا که ایمان قلبی دارم،
به جایی می روم که دلخواه من است.
ایمان و باور دارم،
که همه چیز مقهورتوان من است.
روحی توانا دارم،
و کسی را یاری خم کردن و شکستنم نیست.
می توانم ستاره ها را فراچنگ آورم.
ایمان دارم،
باور دارم،
باور قلبی.

شبی دراز
راه جسته ام،
و در آخر، از ورای تاریکی،
راه خود را یافته ام.

به دیدار احیای رویاهایم خواهم نشست،
دست بر آسمان خواهم سایید،
و دیگر کسی را یارای بازداشتنم نیست.
نه، دیگر نمی توانند نظرم را برگردانند.

سردترین تندباد ها را دیده ام، و تاریکترین روزها را،
اما دریافته ام که این وزش تغییر است.
و من، ظفرمند از میان آب و آتش گذرکرده ام!


درود به تلاش و همت شما، درود!


Link to this log     لینک به این نوشته - 9:06 a.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

56  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................