Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Friday, October 09, 2009

اخبار خوب از بازار ملک و خانه در کانادا

بازار ملک و خانه در کانادا در حال رونق گرفتن است، اما در عین حال با کمبود خانه های آماده به فروش در بازار – خصوصا در جنوب استان انتاریو -نیز روبرو شده است.

گزارش اخیر شرکت مشاور املاک رویال لوپاژ نشان می دهد که با عقب نشینی دوران رکود قیمت ها در حال رسیدن به تعادل هستند و فروش واحد های مسکونی بواسط افزایش قدرت مالی مردم رو به رونق می رود. رویال لوپاژ می گوید که میانگین قیمت یک خانه دو طبقه در سراسر کانادا با یکدهم درصد رشد نسبت به سال راکد قبلی، به بالای 409 هزار دلار رسیده است. بهای متوسط واحد های بانگلو – خانه های یک طبقه غالبا قدیمی ساز – با 6 صدم درصد به 341 هزار دلار و بهای متوسط یک واحد آپارتمان به 243 هزار دلار می رسد.

کمبود واحد های آماده برای فروش در بسیار از شهرهای کانادا – نظیر تورنتو، مونترال، سنت جان در نیوفاندلند، سنت جان در نیوبرانسویک، مونکتان در ادمونتون، کالگاری، و ونکوور- کار را به رقابت شدید بین خریداران کشانیده است و خانه ها در بسیاری موارد بسیار بالاتر از مبلغ مورد نظر فروشنده خریداری می شوند.

در حالیکه استان های شرقی حاشیه آتلانتیک شاهد رشد قدرتمند قیمت مسکن هستند، استان های غربی از رشد کند تری برخوردار بوده اند که این کندی رشد در بسیاری از شهرهای کوچک استان های بریتیش کلمبیا و آلبرتا دیده می شود.

استان های انتاریو و کبک شاهد به تعادل رسیدن و رشد محسوس قیمت ها بوده اند که مدیون دیده شدن نشانه های بازگشت رونق به اقتصاد کانادا در سه ماهه سوم امسال بوده است.
از آنجاییکه مسکن و خانه سازی از شاخه های کلیدی اقتصاد در آمریکای شمالی است و رونق بخش صنایع وابسته متعددی است،پیش بینی می شود این رونق و گرم شدن تدریجی بعنوان عاملی محرک به درون سایر شاخه های صنعت نیز نفوذ کرده و خروج از دوران رکود را سرعت بخشد.

ایام بکام


Link to this log     لینک به این نوشته - 12:42 p.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

26  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................