Tehrantonian                 تهرانتویی – یک تهرانی در تورنتو
نکاتی پیرامون مهاجرت به کانادا،زندگی در انتاریو، کاریابی، خرید اولین خانه تان و استقرار با موفقیت
Tips on Immigration to Canada, Living in Ontario, Finding a Job, Buying your first home and settling down Successfully.
جستجو در تهرانتویی  
گزارشات لحظه ای
Reports by the Moment
وضعیت هوای تورنتو
Toronto's Weather

Click for Toronto Pearson, Ontario Forecast
برای دیدن وضعیت هوای سراسر کانادا اینجا کلیک کنید
Click here for Canadian Weather Status

Locations of visitors to this page
تورنتو Toronto
ونکوور Vancouver
تهران Tehran


وضعیت دلار کانادا
Canadian Dollar vs. U$



شاخص های بازار سهام
Stock Market Indices




Tehrantonian's Google Ranking

Yahoo bot last visit to Tehrantonian.
Msn bot last visit to Tehrantonian
Wednesday, February 14, 2007

اولین برف جدی تورنتو،

خوب بالاخره نوبت به برف جدی این زمستان هم رسید و الان تورنتو بیشتر از 15 سانت برف دریافت کرده که احتمالا تا فردا می رسه به 30 سانت. مناطق جنوب غربی انتاریو قرارست جمعا تا 50 سانت برف داشته باشند که هنوز آمارش خیلی بهتر از آمریکاست (که در بعضی مناطق به سه متر رسیده! و مردم از خیابان می روند روی پشت بامشان تا برف ها را بریزند پایین!).

رانندگی متوقف نشده و شهرداری و دولت انتاریو همچنان با شدت و حدت مشغول پاکسازی معابر و خیابان های اصلی و بزرگراهها از برف اند و جز مدارس بعضی نواحی حاشیه ای شهر، بقیه بازند و زندگی در جریان است.

دوستی با ایمیل مطرح کرده اند که بسیاری از مهاجرها در بدو ورود کسی را ندارند که پیشش بمانند و تا پیدا کردن منزل اجاره ای نیاز دارند تا مکانی مبله – آپارتمان یا هتل آپارتمان یا هتل یا زیرزمین و نظایر آن – را اجاره کنند و پرسیده بودند آیا من محلی را می شناسم یا خیر.

پاسخ این است که با عرض معذرت من نمی توانم هیچ محل خاصی را معرفی و یا توصیه کنم. چون هم کیفیت اینجور مکان ها در تغییر است و جایی که پارسال خوب بوده ممکن است امسال مناسب نباشد، و نیز خیلی از آنها دائمی نیستند و ممکن است در بازار نباشند. بهترین راه این است که از روی اینترنت دنبال هتل های مناسب قیمتی بگردید که بتوانید لااقل برای یک هفته اجاره شان کنید و در این مدت با مراجعه به مجله های متعدد ایرانی که در تمام مغازه های ایرانی موجودند، موارد اجاره ای ایرانی را پیدا کنید و تلفنی با ایشان شرایط را بررسی کنید و برای بازدید بروید.

شما دعا کنید ما یک لاتاری چاق و چله ای ببریم، تعهد می کنم در رفع این مشکل سرویس ویژه ای درست کنم و بخش ویژه ای برای گذاشتن آگهی این جور موارد اجاره ای موقت و طولانی مدت درست کنم و کسی را مامور بروز نگاه داشتنش کنم تا شما بتوانید مستقیما از ایران با ایشان تماس بگیرید و از قبل جای مورد نظر را رزرو کنید. یا خودم جایی را درست می کنم تا بتوانید مستقیما به آنجا بیایید و با هزینه ای نازل – در حد پوشش هزینه های نگهداری محل – لااقل یکی دو هفته ای مستقر بشوید تا بعد سرفرصت دنبال منزل جدیدتان بگردید.

ببینم چکار می کنید!

روز خوش، ایام بکام.


Link to this log     لینک به این نوشته - 11:56 a.m. -                                                 مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

0  Comments   اظهار نظر از طرف دوستان
........................................................................................